عارف عظیمی

سلام عارف عظیمی هستم متولد 1372 وب درحال بروز رسانی میباشد...

11 نکته‌ای که تراکت‌ را به عاملی مهم در فروش تبدیل می‌کند

تراکت، اولین و به نسبت کم هزینه‌ترین روش‌ تبلیغاتی است که مورد انتخاب صنایع گوناگون تجاری قرار گرفته است. هرکدام از ما بارها و بارها در مکان‌های متعدد با این برگه‌های جذاب تبلیغاتی روبرو شده‌ایم. اما چرا برخی از آن‌ها به جای بدل شدن به یک عامل مهم در فروش، راهی زباله‌دان‌ها می‌شوند؟ هر تراکت با دربرداشتن تعدادی جمله، تصویر ساده و چاپ و توزیع به صورت معمولی به یک ابراز تبلیغاتی برای کسب‌و‌کار تبدیل نخواهد شد.

اثرات مثبت و منفی اینترنت بر سبک زندگی

چند روز پیش پیامکی با این محتوا دریافتم که نوشته بود: «فیس بوک: آخرین بازدید، 30 دقیقه پیش. وی چت: آخرین بازدید، 20 دقیقه پیش. وایبر: 10 دقیقه پیش. قرآن: رمضان سال گذشته»! به فکر فرو رفتم. از خودم پرسیدم که واقعاً تأثیرات و تحولات اینترنت بر سبک زندگی ما تا کجا رسیده است. این پیامک، جرقه ای شد تا مطلبی در این باره جمع آوری نمایم. افرادی را که از اینترنت استفاده می کنند،

ارتباط بین کرونا و استفاده از اینترنت در بین فقرا

با توجه به شیوع ویروس کرونا در ۵ ماه اخیر در جهان، محدودیت در رفت و آمد‌ها و قرنطینه شدن عده زیادی از مردم جهان در خانه، تمایل به خرید اینترنتی و سرگرمی هایی از این دست پیدا کرده‌اند. تحقیقاتی که درباره نقش اینترنت در جریان شیوع ویروس کرونا انجام شده است از افزایش قابل توجه استفاده اینترنت در بین شهروندان کم درآمد برزیلی خبر می‌دهد. طبق این تحقیقات استفاده از اینترنت در تمامی دستگاه‌ها به

بالا callفارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس